30 timmar vaken... ?

Inatt sov jag 5 timmar... i förrgårs natt sov jag ingenting... kvällen innan det gick jag  och la mig halv 4... med andra ord, jag har sovit ca 8 timmar sen i måndags. Vad gör jag vaken nu? klockan är 23:54 och jag sitter vaken, själv, framför datorn och skriver i min blogg,,, stört!

Dagen har varit fin, underbart väder och om det vore sommar skulle jag fan badat! Har varit på ett kloster idag å besökt munkar med klassen, tror inte jag ska bli nunna... inte riktigt min grej!
Anyway kokboken "KliMat" är inskickad till tävligen och vinsten är nära hoppas vi. Fan va tid den tagit och jag som fixat layouten har fått jobbat som es jävla struts eller nått... !

Nu är tiden knappt och jag måste sova om jag ska orka med å göra nått imån!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback