En Maxi rundtur med Mamma... idag :D

Och så var det de här med att handla mat till en tacos "middags-bufee". Mumsigt. Mycket mat, mycket bland dricka å mycket snacks... Allt ska handlas å gulliga mamsen betalar :)
- Å det måste jag ha, å det, snälla mamma kan vi inte köpa lite sånt också, hummm gud va jag blev sugen på jordgubbsfil till frukost imån, ehhh vi tar den med... osv.  Just det en "tacos-middags-buffe" var det men det blev mer å mer av annat och tillslut var vagnen full, av mat. Vi är trots allt en stor familj men OJ va mycket man äter :S

Aja, till skillnad från när jag och Jenni var på MAXI med mamma senast fanns det inga provsmak som släckte suget efter mat utan man handlade mat, mat, mat och mat... (Haha... jag och Jenni bekantade oss med alla kokarna till "provsmaken" det första vi gjorde, så besökte vi allihopp ett par gånger innan vi insåg att vi hade testat allt, för många gånger. Men nog allt blev jag/vi mätta i alla fall! Kakor, kaffe, västkustenröra, spaghetti med lax å milda, kyckling å nått... mm GOTT)

Nu är jag hemma i alla fall, packat upp varor och hamnat framför data-skärmen, plugg? Nä faktsikt inte idag, sitter och väntar på ea, isa å högis just nu får la se om det blir en film eller något annat roligt, en lugn kväll i alla fall...

Godnatt om du ska sova... annars öhhh.. ha en fin kväll (L)

Kommentarer
Postat av: johanna

Sitter på jobbet och har tråkigt, hamnade på din sida.
Trevlig fredag :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback