Här och nu idag :D

Klockan slog precis 21:21 och jag pussade troget på mina handleder i hopp om att få tur. Har precis kommit hem från jobbet och jag mår bra. Det gick bra på jobbet idag kände typ 400kr + plus en biobiljett, så fyra timmar... absolut att det var värt det!

Annars så vaknade jag i Varberg i morse hemma hos Niklas. Vi gick upp värsta tidigt för han skulle åka till Hemsedal med en massa soft folk :) Så det blev en massa pussar och kramar innan han åkte. För mig väl hemma i Mölndal typ halv 11 äter jag lite mat (som vanligt ?). Går upp sätter mig i mitt rum och tänker...
Hur ska jag göra om mitt rum ?

Hummm... nytt rum nya möjligheter (min syster har flyttat). Ska nog måla väggarna begie och köpa en stooor säng med massor av bruna kuddar, förhoppningsvis. Sen har jag fått låna en hamock, fyfan va underbart kommer bli jätte skönt att ha den, var vart ska dne hänga :S ? ingen aning!  Resten av rummet komemr vara rätt tomt, ska dra ner på mitt prynadsaks-beroende. Självklart ska jag ha kvar min älvor och drömfångare men resten får nog åka ner i nån låda!

Sen drog jag iväg till jobbet, så jobbade jag, tog bussen hem och hamnade framför datorn men värdens förkylning. (låt mig överdriva lite, har rätt ont i halsen mest) SÅ nu sitter jag här och ska vara duktig, skriva lite för vårt grupparbete... en hållbar kokbok, kan det bli bättre ?

Ajaa.. nu måset jag nog börja i vilket fall som hälst, kul att du läste :) det är ju inte så många ;) HAHAHA

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback