Heta stolen... Postkodmiljonären

Kan man när man är "hetsomchili" bli hetare än när man sitter i heta stolen ??

I alla fall.. idag har jag varit med i postkodmijonären, jag kunde vunnnit as mkt pengar :D Men jag näää... fan man kan ju drömma... jag vann ingenting tyvärr :/ Men det var egentligen inte så konstigt - jag satt i publiken.
Så i 5 timmar satt jag å kollade på när andra vann pengar så gladligen, 1000, 2000, 4000 osv ända upp till 100 000 för där tog det stopp för de tävlande.
Så i publiken satt jag spänd och svettig av alla strålkastare som var riktade mot mig i väntan på att få visa min talang om den tävlande skulle välja att fråga publiken. Och så var det dags, den tävlande bönade och bad om vår hjälp och jag tryckte stolt in rätt svar på mantometerknapparna, men det vissade att jag hade fel. Fan så jag och en tredjedel till av publiken svarade fel, jag som trodde jag var speciell ? :S 

Så jag gick därifrån lott lös men en timlön på mindre än 20kr/h. Inte mycket till pengar precis. Så efter massor av väntan, en hel del godis och ett par makeup rundor fick vi äntligen gå därifrån. Men jag stannade någon minut till, man kan ju inte gå därifrån utan att få en kram och ett vackert foto tillsammans med programledaren Richard någonting. Idag har jag alltså tatt första steget in i TV branchen och skaffat mig kontakter, bla med han den där Richard någonting, lång smal och brunhåriga killen som var programledare.;);)

Richard, det var du som förgylde min dag :)

Så kolla på postkodmiljonären den 26/1 och 27/1 så kanske du ser mig och femton andra från min klass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback