London...

Klockan är 20 i 10 på morgonen och jag sitter och packar väskan en sista gång. Kläder kläder mera kläder, fan man tar alltid med sig för mycket :S men men....
Idag, en perfekt start på dagen med lillebror som kommer upp med frukost på sängen, underbara lillebror. Väl uppe slog det mig att min packning låg utspridd på hela golvet, fan det var bara att börja packa.. och nu är jag entligen packningen, väskan står på sängen medans jag sitter i pjamasen framför datorn.

Idag kl 1 tar vi bilen till Landvetter och därifrån går planet halv 3 till London. Mmmm.... va skönt vi ska ha det! Mamma fyller 50år på måndagen den 29 januari och det här firar vi med den här resa. Så vad ska vi göra i London? Ingen aning faktiskt, gå på massa museum och sevärdigheter antagligen :) Sedan så ska jag shoppa med min syster.(Hon har arbetet i London i 1 år och kan stan utan och innan)

5 dagar i London blir det sedan kommer jag hem på tisdag kväll :) Önska mig en god resa så får ni ha det fint här hemma i Sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback