Okrossbar, oändligt Bäst...

Som om man någonsin blir fulländad... hur man än försöker hur många gånger du än får för dig att läsa nationalencyklopedin kommer du aldrig bli fulländad. Även den där "vetan" du blir aldrig fulländad. Som om man kan vara bäst i allt, som om det finns en gräns på hur bra man kan vara. DU o JAG vi blir aldrig fulländade. Som om tiden någonsin blir fulländad då vare sekund har fått vänta miljontals år för att bara få vara där, En sekund.
Som om solen blir fulländad och aldrig mer reser sig uppför horisonten

Du är Bäst, komplimang? Ja, en komplimang precis som när någon ville vara guldbästis med än när man var liten. Som om en andraplats inte räknas som om att det bara handlar om att vara bäst. Vem sätter gränsen? Är det den som slagit rekordet och visat sig okrossbar. en okrossbarhet som något år visar sig vara krossbar och så var det en ny okrossbar, en oändlighet av okrossbara. Med andra ord man kan aldrig vara bäst i något annat än för stunden.

Bara jag.. Jag är Bäst, not!


Kommentarer
Postat av: andreas

intresant blogg du har ida =) kram från andreas i växjö. du vet vem jag är..

2007-03-06 @ 16:28:01
Postat av: Sege

Intressant skriver ida DU VET VEM JAG ÄR FATTAR DU ELLER? OK ? JAG E SEGE KMR DU IHÅG MIG?

2007-04-24 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback