Som om någon bryr sig...

Klockan är 12:14 och jag sitter i skoldatasalen och "pluggar". Ett reportage om trafikin ska  skrivas och pennan glöder, eller inte. Trafikin ett mycket intressant, ytterst hämskt och väl diskuterat ämne att fördjuba sig inom. lunchen är över och trötta människor närmar sig datasalen.
Som om någon bryr sig när man bara siter här och blockar datorer för de som vill plugga. Tiden idag är stressig och mitt mål är att hitta de där underbara jeansen på Gina Trikå som jag bar MÅSTE ha, skit fina helt enkelt. Sen blir det till att jobba i 4h och väl hemma kommer jag sova som en stock. Godnatt de vill säga. 

Nu väl i skolan, plugga små raster och plugga igen. Slutar 15.00 om jag hoppas verkligen tiden går fortare tills dess än vad den gjort hitlis. Aja kasnke dags att börja skriva om trafikin nu... men jag ahr slut på ideér och antagligen kommer jag sitta natten innan (som vanligt) och skriva klart mitt reportage.

Ha det bra hälsningar Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback