Dagens, dag i allmänna drag.

Hejsan mitt namn är Ida och jag ringer på uppdrag från Telia, jag hoppas jag inte ringer och stör?

Vad svarar du?
1. Ja du stör. (och vipps får man ändå ett samtal fast en annan dag istället, tvingade att ta sig tid)
2. Nej det är ingen fara. (välkommen till vårt väluppfostrade Sverige, man tar sig tid. eller så är man uppenbarligen intresserad av vad telefonisten har att säga, sådana gillar vi!)
3. Ja, och ring inte igen! (Ändå försöker vi dra erbjudandet snabbt och försöker fånga personens uppmärksamhet, lyckas vi? Ibland)
4. Slänger luren i örat. (Mycket otrevligt, men tack för det korta samtalet, men antagligen får du ändå ett samtal inom en kort tid)

Hela dagen, för att vara exakt sju timmar, har jag suttit och ringt för Telia. Har jag sålt något? Inte speciellt mkt, men det är trots allt min andra dag. Så inte allt för illa ändå. Fortsätt kämpa mitt älskade Jag! :D

Nu, hemma, nyheter på TV om kattsand och Snus. Hungrig? Som en törstig kamel! Har inte hunnit äta mer än 2 risifrutti sen i morse, åt precis mat och nu kan jag inte avgöra om jag mår illa eller om jag fortfarande är hungrig. En sak är säker i alla fall, sömn står överst på min lista över saker jag vill göra. Blev en tidigt morgon idag, inte för att jag var tvungen att gå upp, utan kunde helt enkelt inte somna när jag vaknat. Klockan var halv nio på morgonen, varför?

Studie dag imon. Det ser jag fram emot väldigt mycket! Grattis Sp-Tvär för en gång skulle gör vi som resten av skolan!

Kyss och smek en massa porrlek ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback