Godmorgon och välkommen till min bakfylla

Gårdagen, misslyckad?

Inflyttningsfest/förfest hos Rebecka :) Hur trevligt som helst!! Pinsamt nog glömde jag tyvärr inflyttningspresent till henne hemma.. :// PINSAMT ! men men hon får den en annan dag istället :D
Folket? Skööna, o yes, fattade inte men hennes mattelärare var där och festade med oss, skoj!

Första helgen som 18åring klart man ska ut tänkte jag. Och jo visst drog jag in till stan, men ut? NEJ. Varför? Jo grejen var den att de som jag skulle ut med (jenni + hennes arbetskamrater) var redan ut, park lane, så jag drog dit. Stod i kön, SJÄLV :S hemskt ! men men började snacka med några killar i alla fall så lämnade ensamheten åt det förflutna. Väl framme, legg tack, säger vakten. Stolt visade jag upp mitt legg, vaktens svar? Tyvärr, det är 22 här idag. WTF? Jenni och dom var ju där, :S 22? NEJ inte var dom det! men men bara att gå ut ur kön och försöka hitta på något annat. Typiskt!

Ringer tobias. De var på Keybar. Kom inte hit! Det är helt ovärt! Inte värt 100kr, var vad de sa. Så jag vad gjorde jag? Var ensam. Men men, inte speciellt länge för tobias och johan kom ut till mig snart :D Men inte blev det någon utgång igår inte! Åkte buss åt helvetet tillsammans med tobias istället. kom tillbaka in till stan sen. Skulle till förlunda, men träffar roberth på vägen istället. Bestämmer mig för att skippa förlunda. Åker till Vasa, sista bussen redan gått.. åker till korsvägen, och går därifrån till Johanneberg. Kommer in, äter köttfärssås med spaghetti kl 6 på morgonen, lägger mig, somnar.  Värd kväll? Njaaa, ville ut å dansa men ingen dans för mig, bara ett dåligt humör, och skavda fötter!

Idag, fest :D YES, utgång? nej, inte som det ser ut nu i alla fall. Men men, får se var kvällen slutar.

Godmorgon, och välkommen till min bakfylla. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback