Mitt i naturen, mitt hem, mitt rum, min säng

Egentligen så skulle jag kunna lägga upp en bild, men kände att det då inte blir någon överraskning. :p (kan också vara så att jag inte har någon fin bild för tillfället, inte hunnit), så jag väntar med det och överraskar istället :P

Börjar gilla färgen lite mer nu... den e nog inte orange, snarare grå i så fall... :D men börjar tycka den är okej tror jag! Idag, har jag inte gjort så mkt på kvällen, blev mest en cp kväll... Men men.. som vanligt då ;) Över till färgen igen, humm skum färg! Kan inte riktigt säga vilken färg!

Nu, vänner snart på min TV, msn laddat och klart! Är bara lite sötsaker som saknas, en kladdkaka skulle inte vara fel ! Idag mötte jag btw en kille jag inte träffat på ett par månader, eller a har bara träffat han en gång innan idag. Skoj, kände inte igen varandra... !

SKOJ! Ut i regnet iegn ? får se hur det blir kanske ett möte på mölndalsbro :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback