Nostalgi till varje pris!!

Satt där på min 18-årsdag med ett litet barn som skrek inom mig! "JAG VILL UT! Jag vill ju inte blir äldre, jag vill vara liten igen!"

men nu har redan 18år av mitt liv passerat... dagar som tillsammans blivit ett liv, mitt liv.
När jag satt där och saknade min barndom, hittade jag en massa nostalgi på youtube, gamla intron och klipp från barnprogram jag älskade som liten, NOSTALGI!! Trasdockorna, mjölktandsmössen och Björnesmagasin... Och där satt jag kär igen och insåg då, jag är kanske fortfarande ett barn, för jag älskade det!!

Idag gjorde jag och jenni samma sak :D:D satt och kollade på en massa klipp från barnprogram, och Björnes magsin, Herregud vad Björne och Gustav är roliga ibland !!! Både jag och jenni låg och skrattade och skrattade. Massa skämt, tror inte jag fattade dom som barn, men nu nu förstår jag... kanske en av de sakerna som är bra med att vara stor ;) Jag förstår skämten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback