Nu är det bestämt! "I going to be blond again!" OMG

En helt vanlig tisdag, sittandes i en relativt kall datasal men tröttögon och morgonfrilla. Fri arbetstid idag, vilket innebär att nästan ingen i klassen gör något, inklusive mig. (Ändå har vi otroligt mkt att göra just nu! som vanligt, allt på en gång!, så kallad redovisningsvecka) Vill ha lugn och ro, men 1:or plus ett antal 3:or omringar mig i rummet och jag känner mig krympt och liten i hörnet där jag sitter.

Ett samtal idag, till Ekströms och Hedins. Vilka är det tänker ni? ;) Jo, min nya frisör, har äntligen (tack och lov) hittat en frisör som jag gillar. I 18år har jag letat och nu äntligen! En frisör som lyssnar på mina behov, mina krav och min idéer. TACK!

På fredag smäller det, jag kommer då vandra längs torget mot frisören, sittandes i en frisörstol och simsalabim, Blond igen. Eller? Kommer nog få en tragisk period innan den blond, bestående av orangefärgat hår och gul hårbotten. HJÄLP! Men men, klarar mina vänner det kommer jag klara det! hoppas jag annars blir det en dyr affär! (en låt från doktor kosmos för övrigt)

Tills sommaren kommer jag nog även bli av med min tandställning också. Är på tiden, två är med metal i munnen för en enstaka vampyrtand. Hoppas det är värt besväret Mitt problem, jag blir aldrig nöjd. JAG är den som dragit ut tiden med tandställningen. Mina tandläkare villa ta bort den redan förra våren men, nopp jag kände mig inte nöjd, jag ville bli perfekt i munnen. Men blir man någonsin perfekt?

Back to work, snart läkaren, sen stan, intervju och sist men inte minst (kanske) jobba annars plugg.


Kommentarer
Postat av: Mingla

Får jag fråga dig en sak?

Postat av: saraah

ahahah as kul att du skriver att du letat frisör i 18 år! typ när du var en månad sprang du runt å letade frisör HAHHAHAHA :)

2008-04-08 @ 19:29:23
Postat av: Martina

Nu är du påväg precis som jag. Do orangehåriga håller ihop!!!!! :D

2008-04-12 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback