Det bara sprudlar ideér, men när kommer en produkt?

Min beslutsvånda tar återigen över mig och jag kan helt enkelt inte bestämma. Hela denna terminen har vi hållt på med våra projektarbeten men för mig har det än så länge bara varit en process som börjat om och om igen. Först ville jag jobba om CISV, (Childrens international summer village) visst inte riktigt vad, men något roligt i alla fall. Sen var det att jobba om drömmar och drömtydning, från det gick jag vidare igen till mode genom 1900-talet och nu har jag bytt igen. Tre veckor av terminen är knappt kvar och jag börjar nu på ett helt nytt projekt. Detta är otroligt men ytterst typiskt mig! Amazing, hur ska jag klara mig? Men samtidigt, jag har inte att förlorra, den tid som gått är redan förbi och jag har knappt startat med något bara spånat och haft ideér men nu jävlar ska det fan bli bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback