En ensam trött nörd, who?

För att vara ärlig, nästan pinsamt ärlig, måste jag erkänna att jag faktiskt sitter i skolan just nu. Jag är helt ensam, inte en kotte i hela korridoren, jag har tråkigt och jag pluggar. SUCK! men för att dra ner på det pinsamma lite så måste jag även erkänna att jag aldrig skulle sitta här, nu och  helt själv om det inte var för att min älskade Jennifer har teaterföreställning klockan sju. Var ingen direkt idé att åka hem emellan tyckte jag, kanske sant, men fan vad jobbigt det känns att sitta i skolan helt själv vid denna tid...


Det är mycket att göra i skolan nu, det verkligen suger, men jag får i alla fall mer gjort nu än vad jag fick förut så det är skönt! Och i tanke på skolarbeten... För något eller kanske några år sedan gjorde min lille bror Joel och hans kompis en film i paint på elevensval. De höll på i en hel vecka, jag förväntade mig en långfilm, men det blev det inte riktigt... Här ska ni få se resultatet av en veckas hårt 
arbete:



Det är nog inte så lätt som det ser ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback