Glöm att jag sa något...

Jag vet att jag kan så länge jag vill

Frågan är hur länge jag orkar?

Prestation ett måste som blir till tvång

Ingen njutning, bara krav återstår


Jag lyckas, för jag vill

Tankar som sprudlar men vad händer?

Idéer som står utan produkt

Fängslad i sitt eget sinne


Det börjar bli mulet

Solen är på väg att slockna

Regnet öser och tiden står still


Ge mig en minut

Eller bara någon sekund

Jag vill kunna vara

Bara vara

Befriad från verkligheten


Fri, ända gången jag är fri

Fri från allt och fri från mig själv

Jag får tid att leva men vem blir jag?


Lev med mig, lev med min frihet och lev med min ångest

Ge mig tid, försök förstå och jag kommer för alltid vara din ängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback