Dagens I-landsproblem.


Morgonen
Färdigklädd (självklart) och osminkad sitter jag på spårvagnen på väg till skolan och är för än gångs skull i tid. Jag stressade till och med inte allt för mycket i morse utan tog det ganska lugnt och fint (vilket i för sig i det här fallet betydde att jag sprang runt i byxor och bh med tandborsten i munnen och letade efter mitt busskort). En promenad ner till torget en pratstund med Andrea (som väntade på far sin eftersom han skulle köra henne då hon däremot hade missat spårvagnen till skolan) och sedan var det bara att välkomna spårvagnen jag alltid annars missar. Nästan varje dag brukar jag gå relativt osminkad till skolan, lite Foundation och inget mer men idag ville jag vara fin :D Så vad tror ni jag märker när jag väl sitter på spårvagnen? Jag hade glömt min sminkväska hemma och vipps så försvann mitt Glada morgon humör... så var den morgonen förstörd. Fåfänga kallas det ;)

Kvällen
Nervös, ganska oförberedd, nyfiken, spänd och trött är jag nu när jag snart ska gå och lägga mig. Om två minuter är det samma dag som jag sak dit, tisdag. En tisdag som annars är en dag jag slutar tidigt av skolan och får njuta mer av min fritid? Men imån är ingen vanlig dag för då är det en speciell dag hurra hurra hurra... Nä, över till vad som händer, för vad är det som händer på Tisdag?

Jag får se hur det går, hoppas bra men i vilket fall önska mig lycka till för jag ska på gruppntervju på Liseberg idag Tisdag... :D:D Ska bli skoj men är då lite nervös som sagt! ;)

Godnatten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback