Fredag hela veckan :P

Nu har det varit lov i en veckan och skolan börjar redan på måndag, så mycket jag borde gjort, men så lite tid jag tagit tillvara på. Men men så är det väll alltid när man har saker att göra, det blir aldrig av. Istället har lovet varit slappt med endel festande, en danmarksresa tillsammans med en gul tomte och en hel del sovande, men det är skönt.

Fredag hela veckan? Låter hur underbart som helst men om lov och helger blir ens vardag gör man närstan ingenting utav det. Bättre att ha en helg att se fram imot, och när den dagen kommer då det är lov så, YES ÄNTLIGEN! Så njaa... fredag hela veckan blir för slappt... i alla fall för min del.

Idag hoppas jag på party i alla fall, det är trots allt fredag, drickan är fixad och resten får jag se vart det går vägen. 18:08, tid att göra sig i ordning, är en aningen seg på sådant, står och vela fram och tillbaka i evigheter, vilka kläder, vilken frisyr, vilken drick, vilken fest... och sen nångång efter ett antal byten och tillbaka byten är jag fitt for fight :P

På måndag börjar skolan och på tisdag ska jag på anställningsinterjuv på liseberg :P wish me luck! Och sen när man inser att lovet är över gör man inget annat än längtar till nästa slappa, softa sköööna lov :) men som sagt fredag hela veckan... nja det får bli i framtiden.

Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback