Gratis!

Och så var måndagen nästan förbi... inte mkt jag gjort idag ändå, mest suttit framför datorn... och jag som skulle plugga, KNAS! Men men, till på köpet av mitt bloggskrivande så fick jag en kommentar av en tjej, Anna om jag inte mins fel. Och där hittade vi direkt en roliga sida med en massa erbjudande... bara att samla poäng och så får du biobiljetter eller present checkar på köpet... hum finurligt det där... a hon lyckades ju värva mig i alla fall och vipps så fick jag 25 poäng extra bara för att jag blev värvad... HAHA... :P

Och nu till den stora finessen... Om jag värvar Dig får jag poäng och du extra poäng och så hade vi ett stort omlopp av värvare... :D

Kopiera länken nedan och klistra in den i adressfältet och du är värvad! Gratis medlemskap, massa erbjudanden och tävlingar och biobiljetter och presentcheckar som tack....

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=31555


Puss och kram :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback