Jag som en karaktär :D

Sitter i skolan nu, en helt vanlig onsdag och väntar på att Jennifer ska ha uppvisning med teatern :) ska bli skoj! Framför allt när jag fått med lite folk i publiken, annars brukar jag nämligen inte känna så många... men men denna gången i alla fall .d Och plugga ska jag göra nu, men först en snabb sväng om här :P

Idag har jag blivit en karaktär... Strövade som vanligt runt i korridoren, gick förbi en  bord med några ettor och så blev jag stoppad.

- Ida kolla, du är huvudpersonen i min berättelse!
- Va!?
- A men kolla då...
Och där stog mitt för- och efternamn i mitten av en tankekarta, sträck ut och olika egenskaper... brunett, söt, 17år osv
- Aha, haha varför då?
- Nä vi skulle skriva om någon, och jag tog min karaktär från dig. Fast här har du bara en kompis Ashmed och han bor i Angered föresten i en sunkig läenhet :D
- Haha, skoj... men du har stavat mitt efternamn fel ;)

Och så idag, så blev jag en karaktär, känner mig Hedrar :D  Mmmm... honug :D Har aldrig fått vara huvudpersonen förut ;) Haha... nä men nu vidre till skolan och min ensamhet i datasalen... Text, text och mer text sen är det bara att försöka börja skriva :D

Ha en fin dag då rå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback