Lars Winnerbäck, Matteprov och Hata Ipod...

Lars Winnerbäck, inte visste jag att jag lyssnade på honom, men vad är det som spelas ur mina högtalare fem i fredag, "Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i, jag hör ett hjärta som slår... lalala" (de som känner mig vet mycket väl att sångtexter oftast förvrängs och förändras när jag sjunger, ex tokyo med danny blev broken hart osv. så jag avslutar där innan jag gör bort mig ;) ) Vart har Lars Winnerbäck varit under min uppväxt, likadant upptäckte jag för något månad sedan Foo Fighters, är jag efterbliven?

Torsdag/Fredag kväll/natt för när fan är övergången mellan kväll och natt egentligen? Fredag, Matteprov? JA och eftersom mitt program sparar pengar har vi inga matteböcker :S utan vår lärare Bengan får kopiera upp häften till alla som slarvas bort efter en dag eller två, och vi ska var miljömedvetna med en Klimat-kokbok och allt? Så vad händer när häftet är försvunnet degen innan provet ?? Hum... väl medvetna val! SÖK!

Fredag Kväll? Ingen aning... tar dagen som den kommer och inte fan är det dag än.. nä kväll eller natt. "När jag skimemr över stan.... kom ihåg mig då... alla vrå.. testat allt som går..." åter, sång från Winnerbäck, namn? Ingen aning....

Dagens I-landsproblem
En Ipod, en svart Ipod, en svart Ipod med texten "nobody is perfect but I'm fucikng close", min Ipod. Aldrig vill den fungera och återigen vägrar den ta imot låtar precis som om det vore ett virus eller något. In med låtar och så POFF så kopplas den ut och låtarna hamnar på övrigt. Datorn hittar Ipoden men inte Itunes, KAN NÅGON HJÄLPA MIG? Istore vägrar och garantin sa adjö fär länge sedan. HATA IPOD! och jag som ville ha musik på matteprovet imån :/ Tipp, tipp, tipp, klock, klock, poff, poff, poff, VAR ÄR MIN MSUIK NÄR JAG BEHÖVER DEN? Det kallas behov framkallat av en vana för att få koncentration...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback