Minneslucka !?


Gårdagen, fredagen
Kvällen startade på Aktiviteten, efter dansen med tjejorna tog jag Emme det stora steget och begav oss mot Mölndal. Väl där, med dricka och mat i magen bestämmer vi oss för att åka hem till Petter, en gammal arbetskamrat från Avant. Kvällen super till och festas tillsammans med människor i åldern 20-30, mycket spännande :) En mycket trevlig kväll om man bortser från en liten incident, tråkigt och ledsamt.

Vägen hem, men VILKEN? :S
Vid två tiden bestämmer jag och Emme att börja bege oss hemåt, mot Rebergsplatsen. En ganska kort resa eftersom Petter har den lyxen att bo mitt i stan i ett kollektiv, precis över café TinTin, vid Hagakyrkan typ. Anyway, vi står i hallen, packat och klart och precis som om dörröppningen var en manik som tog bort ens medvetande har både jag och Emme idag en total minneslucka om vad som hände sen, hallen och sen totalt blankt Haha :S 
Helt plötsligt sitter vi i alla fall på 3:ans spårvagnen som tar oss hela vägen från Valand till Rebergsplatsen, smidigt och bra. Så kommer några killar och börjar prata med oss och efter en stund frågar dom vart vi skulle och Emme svarar Rebergsplatsen. Detta svaret gav oss frågande blickar från killarna och en av dom säger:
- Tjejer ni sitter på spårvagnen åt fel håll!?
 ORKA!!! Vi springer fram och ber spårvagnschauffören att stanna och snällt gjorde hon detta. OCH nu till det störda för ni kan inte gissa var vi var någonstans... efter att vi lyckats stå lite rakare och lokaliserat oss inser vi chockat att vi står precis vid Kungsportsplatsen av alla ställen, HUR FAN KOM VI DIT???? Jag hade ju väntat mig att vi skulle stå vid järntorget eller nått men nähe vi står mitt på bron till Kungsportsplatsen!!!!!!

Sammanfattning:
Vi kom ifrån Valand, satt på treans spårvagn mot Majorna men går av på Kungsportsplatsen? Detta går inte alls ihop och både jag och Emme har en total minneslucka från att vi stod i hallen i lägenheten tills att vi satt på spårvagnen. Jag fattar verkligen inte HUR? :S HAHAHA Sjukt kul men creepy!

image19

Nu är jag i alla fall hemma och denna gången kommer jag i alla fall ihågvilken väg jag tog ;) En lugn kväll idag delvis tillsammans med Jenni, Moa och Lill Anna men sedan lämnade dom mig allihop helt själv och hemma hos MOa dessutom :( och jag som HATAR att vara själv!!!!!!!!!!!! och det är ändå lördags kväll!? Middag hos Moa i alla fall, en GRYMT bra och älskat inslag av min blivande typ svåger Björn Gustafsson (F) SÅ jävla rolig, han är som sodastreamad Oboy!, det roliga i att röka hasch, rest skatten från fiol och bättre än Die Hart 2!! HAHA

http://www.youtube.com/watch?v=JPE4LYLFAmI

NU, själv :( inte det minsta trött men i alla fall hemma....Tack och Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback