Så var söndagen över

Nu var klockan då 10 på kvällen och vad har jag gjort idag? Inte alls så mycket som jag borde... som vanligt! Men är klar med spanska texten i alla fall så något blev gjort men utöver det, Ingenting!

Så, idag har jag tillbringat min tid med först Jennifer som sov här, en morgonglad pingla som mer än gärna får väcka mig på morgonen! Efter att hon gått så kom Moa och hälsade på, en glassdrink och en promenad massa prat (för visst har hon alltid något nytt att bertätta, och visst är hon alltid lika roliga på att berätta det) och lite lite plugg :) Sedan, mm... facebook och Tv :) Underbart sällskap då man ahr massa annat man egentligen borde göra.  De sista timmarna av denna söndag var jag med Andrea, en långpromenad med godis, prat och minnen... (Hon kom precis hem från en dans audition från oslo :P gick dock inte vidare :( ) Som vanligt ville vi sitta på vår bänk, men bänken var ta mig fan inte kvar ://  så vad gör man då? Man gungar :P
Så var man hemma igen och vad gör jag nu.... Sitter framför datorn, Igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback