Söndag eftermiddag

Så var sista dagen på lovet kommen. En medelkall solig söndag eftermiddag, en jennifer som rotar i min garderob och en massa läxböcker som ligger på skrivbordet mellan mig och datorn, fyfan!


Saker jag borde gjort under lovet:

-  sökt sommar jobb
-  städat rummet
-  Klippt mig
-  köpt en väckarklocka
-  inte spelat upp mina vinstpengar
-  hämtat min halsduk hos Niklas
-  plugga till matteprovet
-  spanska glosorna
-  spanska berättelsen
-  gett respons på Angelicas rapport
-  gjort engelska sakerna

-  alla läxorna i Praktiskmarknadsföring


Så mycket att göra men inget av det gjort... och idag hade jag kanske åtminstone varit ett par hundralappar rikare ifall jag inte hade spelat upp min vinst på Danmarks båten om och om igen.  Men det är sånt livet är, man blir totalt beroende! Dagen schema fylls med läxor och plugg, men antagligen kommer det komma in timmar av pauser bestående av lunchrast, fixarast, middagsrast, tvprogramrast, telefonrast, kompisrast, facebookrast, bloggrast, msnrast, jennirast, städarast osv... För vad är inte roligare än ätt plugga när du verkligen måste?

Gårdagen var egentligen ägnad åt skolan men istället slutade det med att vi var sex personer i min säng och kollade på "se upp för dårarna". Eller njaa... alla var väll inte så insatta i filmen precis utan satt snarare och prata om allting annat och komenterade lite då och då det skådespelarna sa samtidigt som dom la till, "faaaan, vilken bra film, bästa ever" eller "ehhh.... ska vi hitta på något" eller "jag vill ha cigg, kom och rök med mig, nu, nu nu".
Så även om det gick, så var det från och till väldigt svårt att höra vad dom sa på filmen, men men med det sällskapet jag hade så var det värt det :)

Nu gick jenni, får hoppas Moa kanske vill komma över en stund för annars blir det väll till att jag måste plugga... hur lite ja än vill det :( fast i för sig så är det kanske lika bra att gör det innan jag skjutit upp allt för mycket saker..

Ha en fin dag !


Kommentarer
Postat av: Sara

Så typiskt, allt annat är SÅÅÅ kul när man måste plugga, till och med att diska som annars är min hatsyssla ;)

Postat av: maria

HAHAHA typ enda gången mitt rum blir städat är när jag måste plugga xD

2008-02-21 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback