02:00 PLUS

Ja, jag vet att klockan är natten och att min kväll inte varit speciellt topp notch (ursäkta stavningen, jag går fort. i skolan) men ändå jag är vaken! Weeeei :P Och i natt har jag ett par saker att säga:

1. Jag satt precis och såg på Jay Leno Show, idag var då gästartisten Gavin DeGraw och fyfan va grymt bra han sjunger live!! Okej att han sjuger bra inspelat men han var asså till och med bättre live, Bättre live än inspelat!! Helt otroligt, det är nog första gången jag sagt det om en artist, Mmmm Me Like !

2 . Ute i köket stod jag och gjorde en macka då min lillebror kom in och bestämde sig för att också göra en. Han valde samma bröd som mig från skafferiet och (min macka var redan klar och jag hade tagit en tugga eller två) eftersom jag tyckte brödet var lite "tort" säger jag till han att det nog blir godare om han tinar det lite.
Och nu till det roliga.....
Som sagt kommer brödet från skafferiet och har legat i rumstempratur i flera timmar, men när jag säger detta lägger min lillebror brödet på köksbänken och börjar därefter gå runt bordet precis som om han fördriver tiden... hahaha VA? Ofta brödet blir varmare på bänken? Smart lillebror! (Om min humor är låg har ni svaret till detta på nummer tre)

3. Jag har en väldigt cp smak i min mun just nu och när jag "smakar" på den eller vad man ska säga blir jag typ yr i huvudet och känner mig halvfull :S Vad är detta?

4.  Fredagsnatt och påskafton, nu, och jag sitter och kollar på Fråga Olle i sällskap av min lille bror....


Godnatten :D och hoppas ni kommer och hälsar på mig inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback