En morgon på sportlovet :D

Välkommen till vår snöiga stad som gränsar till Göteborg, så välkommen till det snöiga Göteborg!

Här sitter jag nu, strax innan nio på förmiddagen, det är påsklov.... Har varit hos tandläkaren nu på morgonen, varför halv 8 på morgonen? För att det i vanliga fall då inte krockar med skolan, för inte visst jag att det var påsklov denna vecka då jag fick tiden. Typiskt!

Yea, yea Jennifer ligger och sover så frukosten får vänta tills hon har vaknat. Då ska jag göra gröt idag :D

Igår var min dag fylld med 1h träning, träningsvärk? Nej, och är inte det lite konstigt? Ingen träningsvärk alls förutom i magen då, hum borde jag ligga i ännu mer nästa gång? (när den nu blir)

Nu snart ska jag sätta mig ner och söka lite jobb i alla fall, får se om vi hittar något som passar :p innan det så blir det en sväng om "so you think you can dance" på kanal 5 hemsida. Min kompis var ju trots allt med :P Gick vidare till Oslo och grejer, men sen tog det stopp! Go Andrea :D:D

http://kanal5.se/web/guest/492/k5videoplayer/single/20817/none/



Godmorgon på er mina bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hon var ju grymt duktig!

2008-03-30 @ 00:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback