Studiedagen...

Vaknade halv tre idag... skönt att sova ut men seriöst halv tre... vetskapen om att skolan skulle slutat samma tid som jag gick upp gav mig ångest eftersom min fritid blir lika kort (eller lång beroende på hur man ser det) som vilken dag som helst, borde gjort något mer idag än bara slappa.... lagade pannkakor till frukost :P Sen socker på och doppa i keso :P musigt men annars väldigt slappt....  I för sig kom jag i alla fall utanför dörren sen någongång vid 7 tiden i alla fall:D träffade lite folk och sen film :) men men... borde sökt sommar jobb i alla fall... I för sig kanske jag kommer få jobb på liseberg i sommar skulle vara skoj men absolut inget som är säkert än....

Nu, idag, studiedagen är slut och imån börjar en helt vanlig skoldag igen... tid för att sova, min skönhetssömn?

Godnatt och sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback