Var är du?

Du, med de sexigaste armarna
De med ytliga ådror, en känsla av ärr
Du, med den finaste magen
Den där rutor känns men inte syns
Du, med de underbaraste kyssarna
De som är mjuka och lekfulla
Du, med det lenaste hårtet
Det som är busigt men staylat

Du är personen som gett "Den perfekta killen" ett yttre
Du är den person som gav mig idealen
Men vad betyder det i en helhet?
Ett utseende men ingen personlighet
Det är inte utsidan jag vill åt
En kille som speglar idealen
Det jag länktar efter är kärlek
En person där idealen saknar betydelse
och någon som gillar mig för att jag är jag

Ett jag som är livrädd för höjder och drömmer mardrömmar om det varje natt
Ett jag som får ånget när håret ska klippas och skyller på att den inte hittar någon bra frisör 
Ett jag som hatar att vara ensam och tycker kramar är något av det bästa man kan få
Ett jag med fetisch för påslakan och strumpor som älskar att kolla på det i affärer
Ett jag med fobi för disktrasor som hittar på undanflykter för att slippa torka av bord
Ett jag som nyser mer än normalt när den kommer ut i solen
Ett jag som inte syns utanpå, en insida som inte är något annat än Mitt Jag

Var är grodan som med en kyss blir min prins?
image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback