Kort och gott men ganska ointressant.

Tillbaka till verkligheten, nuet och skolan. Man har precis lämnar helgen bakom sig men längtar redan efter nästa, bara 4 dagar kvar. Denna helgen har varit full av liv! Massa partaj, lite jobb och en hel del baksmälla (som vanligt?). Även måndagen var "helg" för mig, eller i alla fall ingen skola. Tandläkartiden hamnade såpass olämpligt så att jag inte skulle hinna komma fram innan jag skulle vara tvungen att åka igen. (självklart spelade vi vollyboll men Tvärarna också, alltid ska tandläkartiderna hamna på roliga skoldagar) efter tandläkaren intervjuv om sommarjobb och sen direkt till mitt nuvarande jobb, telefonförsäljning. Smärtfri dag, men stressig!

Skola imon och det ända jag ser framimot är att komma tillbaka till klassen, utöver det förknippar jag inte skolan med något annat än ordet "skoltrött". Jag är grovt skoltrött men nu är det inte långt kvar och jag måste hålla ut i det sista! KÄMPA IDA KÄMPA!

Natti natti mina kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback