Undanflykter och helgens gång.

Snart är klockan redan fem och det jag ska göra idag är fortfarande inte gjort. Vaknad ur min skönhetssömn fem i tolv i morse då paniken i bröstet slog, FAN jag börjar om fem min! Helvete! Hade försovit mig, och jag som inte ens var ute igår? Inget annat att göra än att ringa till jobbet och säga som det är, ursäkta jag har förtsovit mig.

Valde att skippa jobbet helt idag istället, har trots allt endel att göra i skolan. Men har jag fått något gjort? Nepp. Just nu väljer jag istället att skriva blogg, innan det valde jag att se på Gossip girls (trots att jag ändå aldrig följt serien och inte kan någonting om karaktärerna i den), sen kom jenni ett självklart val före plugg och vi valde att se vänner trots att i alla fall jag behöver plugga. Sista projektet innan skolan slutar och jag har ingen energi eller motivation alls. Illa!

Min ipod tycks fungera igen, (jag har äntligen kommit på vad problemet är), det är min USB-port det är fel på. haha och jag som jämrat mig och klagat i flera månader på apple. Illa! Så just nu väljer jag att ladda den med musik istället för att ta mig i kragen och sätt igång med pluggandet som jag egentligen skulle gjort redan igår men inte fick ett piss gjort!. Jaja, terminen är snart slut i alla fall och sommarlovet står näst i kö. FINE!

Anyway, inget gjort idag och snart kommer jag sitta med en klump i magen klockan 3 på natten och inse, FAN jag måste vara klar nu.

Gårdagen var lugn, fick gjort lite hemma, skrubbade altanen och tvättade min skor men inget annat innan min sällskapssjuka sida tog över. Hatar att vara själv helt enkelt. så träffade godingarna istället :) Var ute och softade tog det lugnt och spelade lite gitarr runt en icke tänd eldstad. Sedan färden hem till mig, bakade kladdkaka och såg på film. Kollektiv hemma hos mig ;) haha :) sällskapssjuk!

Nu, tillbaka i ångesten, inget gjort. borde verkligen börja skriva något av de uppgifter jag har framför mig. Två redovisningar och en inlämning den kommande veckan. Men men det löser sig säkert! hoppas jag i alla fall. Kul att mitt betyg hänger på en av uppgifterna ;) HAHA. Kämpa! så det ska vara. Jag som till och med "tackar nej" till att jobba och tjäna pengar för att plugga och så gör jag inget ;) alltid detta samma dilemma. Allting annat är roligare!

Hoppas ni haft en fin helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback