Jag vill bara att det ska bli som förr....

Så säg mig, jag är rädd, men håller jag på att förlora? Någonting är inte som förr, med vad? Kanske jag inte vet skillnaden på min rädsla och ditt allvar, men någonting känns fel. Hjälp mig, för jag vet inte vad. Hur frågar man någon som inte verkar vilja berätta, kanske till och med inte vågar eller vill erkänna eller förklara? Jag vet att allting inte handlar om mig men någonting är det. Hur ska jag kunna göra det bra?


Jag vill försöka, jag vill hjälpa, jag vill förlåta, bli förlåten, jag vill förstå få det förklarat, jag vill, jag vill, jag vill att det ska bli som förr igen... jag vill börja om, men inte från början utan från det tillfälle då det var som bäst, vill du?


Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Godnatt! hoppas du sover gott :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback