Lördag, tillbaka till min "vardag"...

Så var lördagen gjord, en helt vanlig lördag. Kontraster till att jag för en vecka och en dag sedan var i Afrika. En helt vanlig lördag, fast utan party. Har jobbat på resturangen hela kvällen och när arbetspasset var slut var jag alldeles för trött för att hitta på något, trots att jag gärna velat. Så nu ligger jag hemma i min säng och myser istället.

Igår var jag därimot ute och partaja, skoj! Mötte några klasskompisar med ännu mer skoj! Ovanligt att jag möter dom ute faktiskt... så skulle gärna ha hängt med dom ut ikväll också men som sagt, alldeles för trött efter många jobbiga timmar på jobbet med träningsvärk och baksmälla.

Träningsvärk? Oh ja, tro det eller ej... :P Jag som aldrig tränar. Men så bra som det låter är det tyvärr inte, utan värken kommer från idrotten i skolan. FAST NEJ, det var inte några simpla övningar eller lite sprakande på en boll. Nä, nu talar vi om riktig jävla intervall träning. Hinderbana, upp för läktaren, ner för läktaren, upp igen och ner igen., runt konor, hoppa över bänkar jobba på tjockmatta med mera i 50 jävla minuter. Otroligt skönt men fyfan vad illa jag mådde efteråt! Hade ont i magen hela dagen :S fast träningsvärken påminner mig än nu om hur duktig jag "ibland" kan vara .d

Nu är jag trött! Väldigt trött! men orkar inte sova, vill inte sova, ensamt att sova :(

men men, har jag något val när ögonen håller på att slockna. Godnatt, ja god natt till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback