Övertrött? O ja, I belive so...

Klockan är mycket och som vanligt är både jag och Sarah inne på msn då vi båda försöker pluggar mitt i natten. Felstavelserna blir fler och fler, gramatiken ännu mer vrickad och den dåliga humorn är på topp. Kanske dags att sova, eller?


- Ida || idodan.blogg.se säger:

eller ska du sova nu ?


Sarah. säger:

ehms... asså ... ja vet inte.. ne letar efter massa papper, har tappat a mkt, både negeöska å natirkusnap


Sarah. säger:

kuö att ja kan stava hahah


- Ida || idodan.blogg.se säger:

sarah? AHAHAHAH, ser ju inte ens vad det står, negerönska och nationskundskap?


Sarah. säger:

hahahhahah ja vet ja ligger ner å skriver as svårt att läsa hahhaha oj mernar skriva


Sarah. säger:

engelska å natur hahahhaha


- Ida || idodan.blogg.se säger:

HAHAHAHAHAHA fattade jag väll men visst var det kul


- Ida || idodan.blogg.se säger:

negerönskan och nationskundskap


Sarah. säger:

HAHAHAHHAHAHHAHA ja!




Jag tror nog det,  GODNATT


På väg hem från Uganda, lika övertrötta och glada som alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback