Natten åhhh ljuva natten

Okej, har ni hört den där kvinnliga rösten som alltid svarar när ni ringer comviq och mottagaren inte svarar? A, just den som säger något i stil med att samtalet inte kunde kopplas fram. Vad fan tog hon vägen? Jag ringde precis (jag vet att klockan är sent och att de flesta sover) min vän och hoppas att han skulle vara vaken men vad händer? en MAN svarar och säger att samtalet inte kan kopplas fram och att jag ska vara vänlig att försöka igen senare. Vadå dög inte kvinnan eller vad fan hände med henne? DET VAR EN MAN som svarade helt plötsligt. Länge satt jag och funderade på om det var en telefonsvarare som min killkompis spelat in. Så vad gör jag, jag ringer dit igen och näää.... det var fan inte han utan någon random kille som pratade för comviq, usch! gillade kvinnan!

I alla fall.... fan hatar min nattvana! Var gör jag uppe denna tid när jag vet om att jag börjar halv nio i morgon? Ja, vad fan gör jag? Jo, väldigt enkelt är det så att jag är mycket duktig på att skjuta fram saker och ting! Och vad jag skjutit på hela helgen om inte plugg. Tredje veckan i skolan ska snart börja och jag är redan så fruktansvärt skol trött! ORKA!

Helgen är förbi och vad har jag gjort ? Jobbat, festat, jobbat, festat, jobbat tagit det lungt, käkat kakor, sätt på film och bara mått bra. Sommarens liv, vill fan tillbaka! Fest vs jobb, mmmm underbart. Nu skola vs ? Vadå? Inget? för vad gör jag när skolan är igång? PLUGGAR! orkar inte. Visst vill man tillbaka!

Borde fan ta mig en sup innan så att pluggandet i alla fall blir lite roligt ;) haha näää alkohol-ida (om hon ens funnits?) är inte taggad idag...


Puss och godnatt mina vänner .d


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-02 @ 01:09:37
Postat av: Anonym

sa hon och togh en shot

2008-09-02 @ 01:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback