Alltid i sista sekunden...

Här sitter jag sista ansökningsdagen och gör allt för att få iväg åtminstånde en anmälan till framtida studier. Nåväl för att jag oftast (kanske snarare alltid)  är ute i sista sekund men idag är det lite värre. Har i nästan tre timmar suttit och försök komma in på själva hemsidan studera.nu, men tydligen är jag inte den ända som är ute sent och serven blir överbelastad. Visst kommer jag in på hemsidan stundvis, men nästan aldrig hinner jag klart med alla stegen förens rubriken kommer upp "sidan kan inte visas". Och De fyra (och nu fem :D ) gångerna jag lyckats komma ända fram till steget "skicka din anmälan" och det lyckats, har jag fått en adrenalinkick i hela kroppen, JAAA DET FUNKA!

Så, nu är jag klar (orkar inte försöka mer i alla fall), men att jag aldrig lär mig att vara i tid? Jag försov mig till högskoleprovet. Jag sökte praktik plats en vecka innan vi skulle ha den. Jag lämnade in en reklamation på ett uttag i Uganda försent och förlorade 1500kr osv. Sista sekunden Ida. Och i tanke på det, så har vi även en uppgift i skolan som ska lämnas in imon (hade tänkt att göra den ikväll, men att söka utbildningar tog längre tid är jag trodde) och behöver jag ens nämna att jag inte är klar med den än? Det blir väll en uppesittar kväll idag igen skulle jag tro. 

Tre dagar och tre blogginlägg, något ska man väll lyckas att göra i alla fall ;) haha


HAHAHAHAHA, bokstavligt talat??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback