Tillägg till gårdagens inlägg

Jag måste nog faktiskt rätt mig själv lite angående gårdagens inlägg. För visst skriver jag inte bara när jag har något vettigt att säga, oftast har jag inte ens något vettigt att säga. Det är nog snarare så att jag skriver/publicerar de gångerna jag får ihop text/dikt/tankar som jag tycker att allmänheten kan få ta del av. Ville nog bara förklara eller rätt mig själv lite, kollade nämligen igenom mina inlägg och insåg ganska snabbt att mycket bara är flammiga tankar som jag skrivit ner. MEN samtidigt bör jag ju även tillägga att alla mina inlägg har jag trots allt någongång valt att publicera ;)

(Två inlägg på två dagar, jag är i shock över min förmåga) Haha eller något sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback