Varför blogg så sällan?

Nä, nu har 20min gått och jag har fortfarande inte kommit på något vettigt att skriva. Har fått frågan ett par gånger nu det senaste varför jag inte uppdaterat min blogg på länge och det finns egentligen bara ett svar, jag har inte haft något att skriva om. Inte för att det inte hänt saker, utan snarare för att det inte varit värt att dokumentera. Faktiskt så har jag vid ett flertal tillfällen suttit ner framför min blogg och börjat skriva, men det har inte kommit något vettigt ur mina texter, och det har bara känts meningslösa att publicera. Så där har ni mitt svar.

Jag har ju fortfarande inte riktigt förstått meningen med att uppdatera flera gånger om dygnet och att låta sina läsare följa med varje sekund och minut av ens livet.  Men jag klandrar inte de bloggarna, för uppenbarligen tycker många att det är intressant att läsa då flera (kanske många?) bloggar är av det slaget. Men eftersom att jag själv är väldigt dålig på att läsa (och skriva) blogg, så faller det mig inte riktigt i smaken. Jag skriver när jag känner för att skriva av mig eller har något att säga (vad det nu betyder?).

Idag? inte direkt något vettigt, men kände ändå att bloggen behövde en liten uppdatering i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: frost

fortsätt med det du är bra på

2009-04-15 @ 00:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback