Jag och Emme, mycket har vi gjort tillsammans!

Idag har vi gjort ytterligare en sak tillsammans, denna gången väldigt spontant. Och fler ska det bli!

Första gången jag träffade dig var när jag började i Jitex, vi spelade i samma fotbollslag. Efter det har vi gjort och upplevt många saker tillsammans. Vi blev kära i samma kille, triangeldrama, vilket slutade med att vi istället dissade honom och blev vi bästa vänner. Vi åkte till Ullared, men sa till alla andra att vi hittade en utförsäljning i Varberg! HAHA. Hela påsklovet umgicks vi och efter det rullade allting bara på... for ever and ever eller vad va det vi alltid sa? Låt det gå i uppfyllelse och låt oss göra fler saker tillsammans, allting ska senare få bli nostalgi... Precis som den här!

MINNEN! Ghetto - Fjortis, En film som jag, Emme och (Jennifer) gjorde bara för att det var skoj under elevensval i åttonde klass. Så varför står Jennifer inom parantes? Jo grejen var den att hon inte ville säga att hon varit med och gjort filmen eftersom hon inte tyckte det passade sig att visa den för lärare. Idag kanske jag kan förstå henne, haha, då tyckte jag bara att hon var tråkig för hon var ju trots allt vår kamerakvinna :D men men... (Notera även att vi slängt in några bilder på blommor bara för lärarens skull ;) HAHA)
Titta, njuta och skratta hur mycket ni vill!! ÄLSKA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback